.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت تمام قد از سرمایه گذار پتروشیمی مازندران در جلسه شورای اداری استان ؛
آیت الله لائینی : محیط زیست هیچ همکاری با مسئولین مازندران نداشته است/نماینده ساری : مانع اصلی پتروشیمی مازندران محیط زیست است
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: متأسفانه سازمان محیط زیست هیچ گونه همکاری با مسئولین مازندران نداشته و ندارد.
آیت الله لائینی : محیط زیست هیچ همکاری با مسئولین مازندران نداشته است/نماینده ساری : مانع اصلی پتروشیمی مازندران محیط زیست است

شمال نیوز: آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در جلسه شورای اداری 26 فروردین 1402 ، افزود: گروهی از مسئولان استانی دیگر به دیدار اینجانب آمده و اعلام کرده بودند که در استان ما چندین شرکت و کارخانه پتروشیمی احداث و فعال می باشند و این درصورتی می باشد که در استان مازندران که چندین برابر آن استان می باشد هیچ مجتمع و کارخانه پتروشمی به علت سنگ اندازی ها و عدم همکاری محیط زیست احداث نشده است.

 

براساس این گزارش، این مسئول با انتقاد از اینکه متاسفانه عملکرد محیط زیست در استان مورد رضایت نمی باشد ، اظهار داشت: عدم همکاری سازمان محیط زیست خسارات بسیار زیادی به استان و مردم منطقه وارد نموده است.

 

در ادامه این جلسه ، نماینده ساری نیز طی سخنانی با انتقاد از همکاری سازمان محیط زیست کشور و مازندران، گفت: نباید به صورت جزیره ای با استان مازندران برخورد شود و این برخورد جزیره ای در شأن مازندران نیست و ما نارضایتی خود را اعلام می نمائیم.

 

نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه با نماینده ولی فقیه در موضوع عدم همکاری سازمان محیط زیست هم عقیده و همراه هستیم ، افزود: در بحث احداث پتروشیمی متاسفانه محیط زیست کشور و مازندران هیچ همکاری نکرده اند .

 

به گزارش شمال، متاسفانه عملکرد بسیار ضعیف مدیر کل محیط زیست مازندران که بیشترین انتقاد را متوجه این رئیس سازمان و دستگاه متبوعش داشته است، باعث شده است تا مازندران بیشترین و بدترین ضربه را در این حوزه به خود ببیند و متأسفانه به علت رابطه خاص مدیر کل محیط زیست مازندران با رئیس سازمان محیط زیست کشور، تاکنون اعتراض ها و حاشیه های این سازمان به اتمام نرسیده است.

 

امیدواریم هرچه زودتر این مدیر کل پر انتقاد جای خود را به مدیر توانمندتر و مجرب تر داده تا مازندران صاحب کارخانه و مجتمع پتروشیمی شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 فروردين 1402
به مدیر ی توانمند یا مدیر حرف گوش کن؟
نا شناس 29 فروردين 1402
اگه قبول میکرد مدیر کل قوی بود .مردم ناراضی هستند یه کمی به فکر محیط زیست باشید هر کسی تخصصی دارد حضرت آیت اله لائینی شما هیچ تخصصی در محیط زیست ندارید خواهش میکنم هر کسی پیش شما آمده نظر ندید حداقل نظرات کارشناسان محیط زیست را هم بشنوید بعد نظر بدهید لطفا .
ما به صداقت و تعهدت شما ایمان داریم فقط مواظب برخی بازیهای سیاسی نمایندگان هم باشید
مازندرانی 29 فروردين 1402
خدا اموات شما را بیامرزه. حرف دل همه ره زدی. یه کارشناس داره به نام آقای اکبرپور با معاونش یدالهی واسه هر طرحی فقط میگه نمیشه. مسئولین استان که خوبه، تولیدکنندگان را کلافه کردن‌. بنده خدا تولید کننده پول و سرمایه را سالها معطل یه رضایت ساده حضرات می کنه.
نا شناس 31 فروردين 1402
واقعا از این مدیر چه انتظاری دارید
کسی که هیچ چیز جزء دوستی ورفاقت با رییس سازمان ندارد
محیط زیست و مازندران را نجات دهید
نا شناس 31 فروردين 1402
قطعا احداث پتروشیمی در مازندران،کار اشتباهی است.ضمنا اطلاعات غلط بشما دادند.کدام استان با شرایط زیست محیطی مشابه داریم که مجوز چند پتروشیمی در ان صادر شده باشد.بجای این کارها،گردشگری را توسعه دهید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.844 seconds.